maanantai 1. huhtikuuta 2013

maanantai

Moi kaikki. Se ois sit huomen kouluu en jaksais millää mut pakkoha se on. En oikee tiedä mist kirjottaisin, mut mietin hetken.

Mä kirjotan mun koirasta Tuulista!

Tuuli : Tuuli on valkone/keltanen ja sillä on otsassa lumen valkone pilkku. Ollaan oltu 1 kilpailussa match shouw:ssa ja siellä katottiin kenen koira käveli omistajan vieressä parhainten ja kenen koira totteli omistajaansa parhainten. No Tuuli on melkein täydellinen koska oon kouluttanu sen pennusta saakka niin kauan et se oppi sen asian mitä käskin. Joten Tuuli meni tosi hyvin vaikka alussa se stressas. Kävin harjottelu aikana välillä metsässä Tuulin kaa ja juttelin sil et hyvin se menee. Se ei kauheesti välittäny muista koirista joten sitä ihmettelin syvästi.. No sit ne kisat alko ja Tuulihan totteli mua täydellisesti. Me voitettii 1.sija ja saatiin kassillinen palkintoja, kaikkee kivaa!! Ja ruusukkeen :p Oon vieläkin nii ylpee Tuulista. Tuuli on muuten kiltti ja positiivinen paitsi se haukkuu isoille koirille, mutta harvoin nykyään koska otin käyttöö tiukemmat säännöt, mutta miehille se räksyttää jos saa tilaisuuden. Se on niin noloa et meinaan aina vajota alas myyrien kamuks.Tuuli on tosi pelokas, se pelkää ilmapalloja,suksia,pulkkia, kaiken näköstä.
pentukuva x)

tälläne tää tuuli sit on ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti