sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Paluu

oli kyl vaikee keksiä otsikkoo! Tosiaa jatkan nyt sit varmaan blogin kirjottamista ja alotan ehkä vloggaamisen vai onks se vlogaamisen :D no niin kuitenkin oon saanu video ideoita ja sit kanssa näitä blogi teksti ideoita pari. Mutta nyt kerron tän päivän kuulumiset. Oon ollu kipee keskiviikosta lähtien mikä on aika perseestä ku joutuu homehtumaan kotona. Mut niin tänää oli kyl iha kauhee päivä! Mun korva sattu ihan sairaasti ku heräsin ja se jatkuki koko päivän, mennään huomen lääkäriin. Niin sit kuitenki varattiin marsut! Ja aloinki jo siivota häkkiä vähäsen kun en pystyny paljoo tekee muuta ku makaa sängyssä.. Ja niin en malta oottaa marsujen tuloa! Ja oikeestaan en oo sit muuta tehny. Oon vaan makoillu melkeen koko päivän. En kyllä mee huomenna kouluun, en varmaan ylihuomennakaan, saa nähdä. Alan kuitenkin pian nukkumaan, mut huomenna sit voin taas kirjotella, mutta sit ku oon terve teen ehkä sen videon ;) ja kaikki kuvat on ihan semi vanhoja.
aaa nam tää oli niiin hyvää *_*


lareee♥

ehkä ihanin kuva ikinä xD

2 kommenttia:

  1. MIstä varasitte marsut, ja teetkö marsu blogin ja miloon ne marsut tulee??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ostettiin ne kasvattajalta ja jostain sivulta löysin ilmotuksen en ny muista mistä:D ja tuli aikoja sitten ja on marsu blogi!

      Poista