perjantai 15. helmikuuta 2013

Jeee! ny tänää alko hiihtoloma, ja oltii eile Sappeel laskettelees ja se oli nii kivaa♥ mut tosiaan mun jalat oli aamul niiiiiin kipeet ja meil olis ollu koulus hiihto ni en oikee voinu lähtee ku tuskin pystyin ees kävelee xd.. mut ei siitä enempää vaan siitä et aion hankkii suomenhevosen ja kerään ny tallivuokraa rahaa ku mun äiti lupas maksaa hepan (5000e.) ni mä sit maksaisin tallivuokran:) eli juu kesäl mä meen kesätöihi ja siit sit rahaa (kesään mennes saan jo varusteet ostettuu) ja ny mul o viiko ja 2 pv dogi hoidon ja saan siit sit rahaa, vaiks en saiskaa olisin hoitanu sitä, se on kaverin:) eli mul on ny 40e. ku sain sen viikkorahan eli siis viikkoraha oli 40e. :D ja tällee. Mä oikeest rakastan hepoi, ja ridaamist<3 8-) ne on mun koko elämä<3! täs ny jokune kuva ja video entisest vuokrapollest:)

2 kommenttia:

  1. http://wordsofmylifebyemmma.blogspot.fi/
    haastoin sut xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. katoin vähä myöhäs. Mut en tajunnu koko hommaa mut haastan sut takas:)

      Poista