perjantai 8. helmikuuta 2013

perjantai!



Moikka kaikki!:D ja nyt mä tiesin mut en oo jaksanu tehä sitä huonepostausta ja nyt mä lupaan et se tulee huomenna!! mut tänää, olin koulus, no siel oli kyl yllättävän kivaa, ku meil oli kaikki tunnit paitsi vika, mut kaikki tunnit "askarteluu" ku meil o sanomalehtiviikko ni me tehtii sitä tehtävää x) sen jälkee mul oli musiikkikerho, ja jooo o... Ku meijä ope selitti et meil o konsertti ni yht äkkii joku huus "ÄÄÄÄÄ TOS ON HIIRI! " ja jee kaikki alko kiljuu iha täysil (tytös siis) paitsi mä ja elsa :D tyypit hyppäs seisoo pulpetin pääl ja huus, meijä ope meni sen "opettajan pöydäl" ja huus ..XD mä elsa ja konsta vaa oltii : oii! söpö:) :D:D:D sit ku tulin kotii aloin askartelee jotai suosikki lehdist ja pistin sen mun huoneen seinäl ni näette mitä askartelin huomenna;) ja vaihdoin myös faces proffan ni seki tän, se on kyl jo ollu tääl mut ihasama:Dniijoo ja äänestäkäää --------------------------> 
mun proffakuvaaaa
Mun erittäin vajuqqi sisko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti